BLACK & RED

14:21 Unknown 2 Comments



We spend the day after Christmas with the familiy of my boyfriend in Krefeld again. Therefore we will celebreate the New Years Eve with my parents in Hanover. Tomorrow I’ll be on the road to hanover. I chose an outfit in black and red again. I think that these colors go very well with together. The lace dress is a gift from my dear mother. The shoes are from Zara and they are currently on sale.

Am zweiten Weihnachtstag waren wir wieder bei den Eltern meines Freundes in Krefeld. Silvester feiern wir dafür bei meiner Familie in Hannover. Morgen geht’s auch schon los. Ich habe mich wieder für ein Outfit in schwarz und rot entschieden. Ich finde, dass diese Farben sehr gut zu einander passen. Das Spitzenkleid ist ein Geschenk von meiner lieben Mutter. Die Schuhe sind von Zara und übrigens derzeit reduziert.

Biz ikinci Noel Gününü yine Krefeld’de arkadaşımın ailesiyle geçirdik. Bunun karşılığında Yılbaşını benim ailemle geçiricez. Yarın Hanovere doğru yola çıkyoruz. Yine siyah ve kırmızı bir kıyafet seçtim. Bence bu renkler birbirine çok iyi uyuyorlar. Dantel elbise sevgili annemden hediye. Ayakkabılar Zaradan ve şimdi Indirimdeler.


COAT/MANTEL/MANTO: MANGO

BAG/TASCHE/ÇANTA: VERO MODA

BOOTS/ÇIZMELER: BRONX

You Might Also Like

2 Kommentare:

Estefania hat gesagt…

que bonito tu blog,y este post es genial! visita el mio caundo quieras ;) feliz navidad! http://whattowear-quemepongo.blogspot.com.es/

Unknown hat gesagt…

muchas gracias! tu blog tambien me gusta mucho! feliz ano nuevo!