WHOP!

14:34 Unknown 0 Comments



Hey guys i wish you a happy Easter! It's so crazy having snow on Easter. We did not have a white Christmas but on Easter. I wonder when the spring will come. Well, at least I can wear my beloved sweaters, for example this one here with the comic print. Currently I can’t get enough from sweaters or T-shirts with comic prints.

Hey Leute, ich wünsche euch frohe Ostern! Es ist schon verrückt, dass es an Ostern schneit. Wir hatten zwar keine weißen Weihnachten, dafür aber zu Ostern. Ich frage mich wann der Frühling kommt. Na ja, wenigstens kann ich meine geliebten Pullis anziehen, wie z.B. den hier mit dem Comicprint. Derzeit kann ich von Pullis oder T-shirts mit Comicprints nicht genug kriegen. 
 
  


JACKET/JACKE/CEKET: ECKO RED
SHIRT/HEMD/GÖMLEK: ZARA
EARRINGS/OHRRINGE/KÜPELER: MANGO
SKIRT/ROCK/ETEK: ZARA
BAG/TASCHE/CANTA: ZARA

You Might Also Like